2013年10月3日 星期四

全新Neutrogena 全效修護霜 All-in-one 1支就攪掂



大家估下斗斗我幾多歲?
不少哥哥姐姐估我得3歲或4歲架咋 XD
嘻嘻嘻~~~~~~~
其實斗斗我已經7歲亦即是人類既50歲了
保養得不錯吧 !!! 想好似我咁保持後生既外貌??
秘訣就係大約廿五歲後生既時候就要開始保養喇~
抗衰老產品,當然不少得啦!!
可能你會說廿幾歲就用Anti-aging....咁老左用咩??
我就認為話明是抗衰老,緊係要襯後生啦 !!
到年紀大左皮膚都已經老化,仲抗咩鬼老化,都已經老左啦 !!
到時可能仲要花十倍心思和金錢去攪返掂佢
倒不如襯後生就開始keep住個靚樣,咪比歲月摧殘~~
不過斗斗我都明白廿多歲初出茅廬,可能無咁多錢.
又或者不幸的出現左多種肌膚問題,都唔知何從入手...
就介紹你一款性價比高的All-in-one抗衰老面霜吧~
全新Neutrogena 全效修護霜
Ageless Radid Repair MULTI-SIGNS  $179.9



火紅4射的外盒上印有過期日
假如對產品有咩問題或唔識用,
盒上也印有客戶服務熱線可致電查詢



好多人都話是All-in-One既產品都唔係樣樣見效嘅
而全新Neutrogena 全效修護霜的2大革新針對性技術元素
(1) LAYER-by-LAYERTM分層抗老科技
(2)   紅酒抗氧分子~白藜蘆醇 Resveratrol
具17倍抗氧化力量,抑制自由基,幫助維持皮膚細胞健康外,
更有助抵禦引致8成肌膚老化的UVA9及UVB10-12之傷害
所有肌膚問題真係1支就攪掂



因為分層抗老科技,可針對肌膚的表層,中層,和底層
當中所含的Vit C可淡斑,Vit B3可撫平皺紋,收細毛孔
長效鎖水保濕成分,注入營養
而高濃度的抗氧黑莓和蒔蘿精華加速激活細胞,
提升功能性彈力蛋白的含量




紅色配白色的瓶身相當搶眼
喜歡它完全密封,減少產品跟空氣接觸而變質



望落texture好厚...係咪會好笠架???
但居然推幾推就吸收,仲完全唔笠~
同埋就好似有層鎖水膜咁保護住皮膚,仲即時亮白左好多~


試上手無敏感就試上面囉 ^0^
雖然texture蠻厚身但很好推的,延伸性又好
仲吸收得幾快架


 雖然只係試左一個星期唔夠,
其保濕滋潤度實在不錯,肌膚也較有彈性
毛孔有收歛到唷~~~
雖然未知道其Anti-aging效果,
但科學家們已證實白藜蘆醇的抗氧成效~
 不過$179.9就真係幾抵用架!



**產品 試用由 Neutrogena 提供**

就以上

       


歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

也可於FB / weibo 加我好友 ^0^


也歡迎瀏覧其他網址


沒有留言:

張貼留言