2015年2月6日 星期五

靚人靚衫靚妝 XD

上星期同大家介紹過海德哲基爾與我
今個星期又有得睇喇~~Yeah!!
今集韓志敏著D衫真係好靚呀
特別喜歡韓志敏這個白色配搭



烈焰紅唇衛衣我都好鐘意呀 XD



呢件桃紅色外套,完全係my cup of tea XD

仲有佢戴住呢條鎖骨鍊都好特別喔


而韓志敏呢個妝自然得來又可愛!!
隻唇膏色好Girly呀~


韓妝一般都唔會貼假睫
韓志敏搽既呢支Mascara根根分明又自然柔軟
唔知係咩Brand呢 XD


嘩卡卡卡卡~原來韓志敏都用Lancome架
我仲見倒檯面有Genifique lolllll


大發現!!韓志敏居然於化妝袋中取出
Lancome Grandiôse Smudgeproof Mascara!!



Swan-Neck鵝頸形曲柄睫毛刷真係好有型呀
見到個刷頭好貼眼型


即使塗下眼睫毛都輕鬆自如
沒刷到落眼底~


嘩~塗左mascara既睫毛soft到好似真睫毛咁 XD


跟手仲用埋lip lover lipstick


隻色塗左上咀好似係320號色喎~


呢個妝清麗雅致,化來情人節約會一定吸引倒情人目光XD


就連平日討厭荷娜既具瑞鎮,
都可將冰山劈開,被荷娜溶化 XD
情人節都要化返個類似既妝先得 lolllll




歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

也可於FB / weibo 加我好友 ^0^


沒有留言:

張貼留言